Polska Bezgotówkowa – krótki poradnik

Na początku 2018 roku wystartował Program Polska Bezgotówkowa, kierowany do mikro i małych przedsiębiorców. Poznaj odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania – do dzieła!

Czym jest Program Polska Bezgotówkowa?

Program powstał z inicjatywy Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, wydawców kart, agentów rozliczeniowych, organizacji płatniczych oraz Związku Banków Polskich. Bezpośrednio odpowiedzialna za jego przebieg jest Fundacja Polska Bezgotówkowa. Głównym celem Programu Polska Bezgotówkowa jest promocja i popularyzacja płatności bezgotówkowych w Polsce. Kto może wziąć w nim udział? Mikro i mali przedsiębiorcy, którzy przez ostatnie 12 miesięcy nie korzystali z terminali płatniczych w swoich punktach handlowo-usługowych (dodatkowo nie posiadają więcej niż 5 placówek). Fundacja Polska Bezgotówkowa zapewnia darmowe terminale płatnicze (do 3 sztuk) oraz pokrywa koszty związane z abonamentem za usługę (transakcję bezgotówkowe). Jesteś zainteresowany Programem Polska Bezgotówkowa? Wejdź na stronę https://bezgotowki.pl/ i dowiedz się w jaki sposób możesz wziąć udział w tym wyjątkowym przedsięwzięciu.

Jak wygląda proces kwalifikacji?

Zgłoszenie do Programu Polska Bezgotówkowa jest bardzo szybki i prosty – można go przedstawić w czterech krokach:

  • wybierasz terminal płatniczy (możesz otrzymać nawet 3 darmowe terminale płatnicze idealnie dostosowane do Twojego biznesu)
  • wypełniasz wniosek zgłoszeniowy (niezbędne informacje o Twoim przedsiębiorstwie)
  • następuje weryfikacja Twojego zgłoszenia (Fundacja Polska Bezgotówkowa sprawdza czy kwalifikujesz się do programu)
  • jeśli zakwalifikujesz się do programu otrzymujesz przesyłkę pod wskazany adres (przeważnie trwa to do 5 dni po zaakceptowaniu wniosku)

Który terminal płatniczy wybrać? (terminal za 0 zł)

W Programie Polska Bezgotówkowa do wyboru masz 2 terminale płatnicze (idealnie dostosowane w zależności od Twoich potrzeb):

1) Terminal standardowy

  • bezpieczeństwo transakcji
  • akceptacja kart Mastercard, Visa, Diners, JCB, UPI oraz BLIK
  • akceptacja płatności telefonem oraz kartą płatniczą

2) Terminal Smart D220

  • najwyższy poziom bezpieczeństwa
  • akceptacja Mastercard, Visa, UPI, Diners oraz JCB, płatności BLIK oraz telefonem komórkowym
  • nowoczesne rozwiązania (bezprzewodowy, lekki, dotykowy ekran, połączenie przez Wi-Fi oraz GSM)
  • solidna bateria do 200 transakcji
  • elektroniczne potwierdzenia transakcji